úterý 24. září 2013

Sportovní vyžití v Postojné

Rozhodla jsem se vás nezatěžovat našimi víkendovými výlety k moři, abych ve vás nevyvolala závist, protože vím, jaké počasí je u vás:) Dnešní příspěvek se bude tedy týkat- jak už nadpis napovídá, našeho sportovního vyžití.
Jelikož peněz na jídlo máme celkem dost- jíme si jako králové, je třeba to vykompenzovat  dostatečnou pohybovou aktivitou. Jak zjišťuje moje břicho, každodenní úmorná jízda na kole k našemu domu (opravdu velký kopec!!) evidentně nestačí a tak jsem začala zjišťovat, jaké zde máme možnosti.
Kdo by očekával stejnou cenovou hladinu různých aktivit jako je u nás, mýlil by se stejně jako já.
Naštěstí zde mají celé září všechny aktivity tzv. ,, Den otevřených dveří".
První aktivita, kterou jsem vyzkoušela, byla něco mezi aerobikem a hip hopem. Celkem to ušlo, první půlhodinu jsme nacvičovali asi 30-ti minutovou sestavu, kterou jsme následující půlhodinu opakovali asi 100x!!! šílený:) Náš cvičitel se akorát dokola říkal CHYTRO CHYTRO- což mě dost mátlo, ale jak už víte z předcházejícího příspěvku, znamená to rychle rychle:) Naštěstí se mnou byla Sandra, která mi to přeložila. Po hodině jsem si říkala- proč ne, celkem to šlo, a ji jsem se zapotila. Bohužel jsem se stejně zapotila i u ceny- 55 eur / 4 lekce!!! šílený! Ok- tady mě neuvidí.
K návštěvě další aktivity mě přemluvil Adam- naštěstí jsme šli jen jako návštěvníci. Jednalo se o bojové umění Aikido! Bylo to celkem zajímavé, ale nedokázala jsem si moc sebe představit. Navíc je tu velký problém! Nemám kimono:) Takže opět nic.
A dnes byl vrchol mé sportovní kariéry v Postojné. Celkem s nadšením jsem se nechala Adamem zapsat na hodinu Kickboxu. Adam chodil asi 1,5 roku v Brně do Taiboxu, tak jsem měla nějaké informace, jak taková hodina vypadá. Pěkně jsem si vzala své tříčtvrteční kalhoty, tílko na aerobic a vyrazili jsme. Hm. 8 kluků a já.. Všichni boxovací rukavice a evidentně hodně zkušeností. A běžíme. A boxujeme před sebe. Haha. Cítím se opravdu hodně ,,dobře". Ono se řekne, boxuj, ale aby u toho člověk vypadal trochu normálně, to už je kumšt. Hm super. Další aktivita byly výkopy do stehna sparing partnera. Adamův první výkop: Au to bolí??!!co děláš?? ok, tak jsem vykopla já- připadala jsem si ještě víc trapně než při boxovacích pokusech. Ok, trenér viděl moje pokusy a vzal si Adama do parády. Ok, aspoň si Adam pořádně zatrénuje a já budu mít pokoj. Výraz v Adamově tváři po prvním výkopu trenéra však nenasvědčoval šťastnému pocitu ze sportu. I ten zvuk nezněl moc sympatický. Trenér se v tom ale nejspíš vyžíval, takže následující cviky Adam milerád prováděl semnou:) Akorát mi bylo líto asi jediného nováčka, který při každém zavolání trenéra, ať jde za ním, vypadal dooost nešťastně:( Takže Kickbox znovu? Ne, děkuji. (mimochodem cena- 35 eur/měsíc)
Jsem zvědavá, co mě čeká příště. Asi budu nakonec muset přijmout Fitnesscentrum, kam platí má studentská kartička.
Mějte se krásně a užívejte lidových cen v ČR:)


Žádné komentáře:

Okomentovat